E-kniha

Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, o

IHNED po uhrazení objednávky si můžete stáhnout e-knihu.

Dostupnost: e-kniha IHNED ke stažení
399 Kč
399 Kč
Anotace
Po úspěchu světového bestselleru Jak se budují značky: co obchodníci nevědí nyní vychází kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky a nabízí čtenářům pokračování cesty směřující k promyšlenějšímu marketingu založenému na praxi.Kniha Jak se budují značky: Nově vznikající trhy, služby, zboží dlouhodobé spotřeby, obchodování mezi firmami (B2B) a luxusní značky se zabývá pilíři nákupního chování a výkonnosti značek – pilíři, na kterých lze vystavět důslednou strategii pro růst značky a efektivnější marketing.Tato kniha nabízí velice přínosné rozšíření původních teorií předcházejícího dílu, a to zejména v oblastech, jako jsou rozvíjející se trhy, služby nebo luxusní značky. Důležitost budování penetrace uživatelů vidí jako primární motor růstu značky daleko spíše než zaměření na loajalitu. Na podporu všech svých tvrzení předkládá statistické důkazy a zpochybňuje konvenční marketingová „moudra“.Tato kniha navždy změní vaše uvažování o marketingu.
Informace o sortimentu
Druh sortimentu eKniha
Autor Byron Sharp
Značka Via
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 272
Edice Jak se budují značky
Interní kód 0486362
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách
Vývoj ceny