Romantika v Kavárně nových začátků – jen za 149 Kč

E-kniha

Marketing management

14. vydání
Značka: GRADA

Momentálně nedostupné

Dostupnost: Momentálně nedostupné
1947 Kč
Anotace
Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a mobilních telefonů. Významná pozornost je věnována i sociálním médiím a komunikaci. Všechna témata jsou aktualizována a doplněna o nové přístupy, myšlenky a příklady z praxe. Na konci kapitol najdete případové studie vysoce inovativních a marketingově úspěšných počinů firem z různých oblastí. Výklad pokrývá všechna hlavní témata marketing managementu
Informace o sortimentu
Podnázev 14. vydání
Druh sortimentu eKniha
Autor Kevin Lane Keller, Philip Kotler
Značka GRADA
Rok vydání 2013
Pořadí vydání 1. vydání
Počet stran 816
Interní kód 0208117
Produktový manažer Barbora Cigánková (barbora.olsakova@knihcentrum.cz)
Vše o e-knihách