Začít hrát
 
 

Kukyho podzimní pátračka – hádejte knižní tituly a vyhrajte některou z cen!

  • Zákaznická linka 597 490 490

UKONČENO - Dnes DOPRAVA ZDARMA!

archiv revue
Je Velký knižní čtvrtek a my pro vás máme akci DOPRAVA ZDARMA pro všechny objednávky nad 300 Kč.
S naší akcí DOPRAVA ZDARMA můžete nakupovat bez poštovného. Stačí během dnešního dne udělat objednávku nad 300 Kč v e-shopu KNIHCENTRUM.CZ, a to včetně titulů v předprodeji.
Tak pojďte vybírat, ať to stihnete.

Hledáte inspiraci?
Podívejte se, jaké tituly byly letos zařazeny do akce Velký knižní čtvrtek.

Vyberte si z titulů Barbary Woodové se slevou.

Nahlédněte do Předprodeje a zjistěte, co brzy vyjde a co si u nás už teď můžete objednat.

Hledáte-li něco napínavého ke čtení, zkuste kliknout na naši nabídku thrillerů.

Připravte se na Velikonoce a vyberte si knihu, která vám pomůže navodit jarní atmosféru, nebo něco dobrého uvařit či upéct.

Tak pojďme na to!




Pravidla a podmínky marketingové akce:

 

1.ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. KNIHCENTRUM.CZ s. r. o., se sídlem Smetanovo náměstí 222/8, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, IČ: 27854507, zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, oddíl C, vložka 31781 (dále jen organizátor), organizuje ve dne 15. 3. 2018 10:00 hod do 15. 3. 2018 23:59 hod. marketingovou akci pod názvem „DOPRAVA ZDARMA" (dále jen marketingová akce) a tímto stanoví pravidla a podmínky marketingové akce, které jsou k dispozici na této internetové stránce:

 https://www.knihcentrum.cz/dnes-doprava-zdarma-2

 

2. ZÁKLADNÍ PODMÍNKY MARKETINGOVÉ AKCE

2.1. Pokud v období od 15. 3. 2018 10:00 hod do 15. 3. 2018 23:59 hod. zákazník nakoupí v internetovém knihkupectví www.KNIHCENTRUM.cz a vytvoří objednávku nad 300 Kč, získá dopravu zdarma.

 dnes-doprava-zdarma-2

2.2. Tato marketingová akce běží zároveň s obchodními podmínkami www.KNIHCENTRUM.cz

 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

3.1. Organizátor není zodpovědný za technické či programové chyby a omyly vzniklé během registrace a řízení marketingové akce.

 

3.2. Organizátor si vyhrazuje právo na změnu pravidel, délku trvání, jakož i na zrušení marketingové akce jednostranně a z jakéhokoliv důvodu.

 

3.3. Organizátor má právo jednostranně vyřadit zákazníka a jeho objednávku z marketingové akce v případě podezření z porušení pravidel marketingové akce nebo použití neregulérních postupů. V případě vyloučení zákazníka z marketingové akce nemá takový zákazník právo na poukaz a na úhradu nákladů, škody, které by mu mohly vzniknout.

 

3.4. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za škody na majetku, na lidech, na věcech, dále za zdravotní újmy způsobené organizací marketingové akce.

 

3.5. Organizátor marketingové akce není zodpovědný za veškerou správnost této marketingové akce.

 

3.6. Zákazníci vyslovují svůj úplný a bezpodmínečný souhlas s těmito pravidly a zároveň berou na vědomí, že na získání dopravy zdarma nevzniká právní nárok, nelze ji vyměnit za peníze, je neměnná a nevratná, ani není možné ji nahradit jiným dárkem a/nebo poukázkou a zároveň není určena k dalšímu prodeji.

 

3.7.Tyto podmínky nejsou závaznou nabídkou ani veřejnou nabídkou k uzavření smlouvy.

 

3.8. Organizátor nenese žádnou odpovědnost za rychlost ani přenos dat prostřednictvím sítě Internet a prohlašuje, že není odpovědný za chyby způsobené při přenosu elektronických zpráv.

 

3.9. Tato pravidla marketingové akce nabývají účinnost dnem jejich vyhlášení.

 

V Ostravě dne 15. 3. 2018


 

Nenechte si uniknout zajímavé články!
Informace o nových článcích, soutěžích, knihách a akcích Vám rádi pošleme e-mailem.
Líbí se Vám tento článek? Sdílejte jej s přáteli.

Nejnovější články

V. E. Schwab mluví o magii, která se skrývá ve slovech, o postavách, jež zůstávají v paměti, a o světech, kde se fantazie setkává s realitou. V rozhovoru se dozvíte, jak autorka vybírá jména a charakter postav, jak nachází svobodu v psaní a proč je pro ni kontakt se čtenáři stejně důležitý jako samotné psaní příběhů.
Jakožto velký milovník temné literatury jsem si román Vraní strom s notnou dávkou čarodějnických prvků parádně užila.
Na svém kontě má sedm románů, proslavila ji její třetí kniha Hana, na podzim překonala milionovou hranici prodaných výtisků a elektronických kopií svých knih. Na českém knižním trhu je to číslo, kterým se může pochlubit jen málo beletristů.